Wonen Meerssen

Meerssen

In sfeervol Meerssen, vind je wat je zoekt. Wonen Meerssen
heeft ruim 800 woningen in deze dynamische kern
met goede verbindingen en prima voorzieningen.

Rothem

De oude hoeven en huizen in Rothem herinneren aan een
ver verleden. Wonen Meerssen heeft zo'n 175 woningen
in dit typische dorpje.

Bunde

Midden tussen de heuvels en rivierdalen van de Maas
en Geul ligt het karakteristieke Bunde. Wonen Meerssen
heeft zo'n 300 woningen in deze ideale woonkern.

Wonen Meerssen Woonkern Geulle

Geulle

Het lieflijke Geulle wordt gekenmerkt door landelijke rust.
Wonen Meerssen heeft zo'n 150 woningen in dit dorp
langs de glooiing van deMaasvallei.

Wonen Meerssen Woonkern Ulestraten

Ulestraten

Gelegen in een glooiing van het prachtige landschap,
wordt Ulestraten gekenmerkt door landelijke rust.
Wonen Meerssen heeft zo'n 100 woningen in deze kern.

KWH-Huurlabel2018-09-12T11:50:09+00:00

KWH-HUURLABEL

HET KEURMERK VOOR ZORGELOOS HUREN

Wij laten het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector continu kwaliteitsonderzoeken uitvoeren onder onze huurders.
Zij ontvangen een vragenlijst waarin hen wordt gevraagd om onze dienstverlening te beoordelen.

Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector

Wonen Meerssen is sinds 2010 lid van het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH), een onafhankelijke organisatie die de dienstverlening van woningcorporaties toetst op de volgende onderdelen:

  • Klantcontact
    De klant wil graag zelf kunnen kiezen hoe, wanneer en waar hij met de corporatie in contact komt. Bij dit thema wordt bekeken of de klant tevreden is over het contact met de corporatie, de bereikbaarheid en de kwaliteit van informatie en communicatie.
  • Verhuizen
    Bij dit thema gaat het om hoe klanten de dienstverlening waarderen bij het zoeken naar een woning, het verhuizen naar de woning en het opzeggen van de huur.
  • Klachten behandelen
    Iedere klant heeft wel eens een klacht. Belangrijk is dat de klant en de klacht serieus genomen worden. En dat de klant precies weet hoe de corporatie omgaat met klachten. Onderzocht wordt of klanten tevreden zijn met hoe zij  en de klacht behandeld worden.
  • Onderhoud
    Als iets in of aan de woning stuk is of niet goed werkt, dan wil de klant dat dit snel en goed wordt verholpen. Hoe beoordeelt de klant de dienstverlening bij het uitvoeren van reparaties en onderhoud?

KWH toetst onder meer door continue metingen te houden, waarbij huurders om hun mening worden gevraagd over onze dienstverlening binnen deze processen. Op basis van de uitkomsten ontvangt de corporatie al dan niet het KWH-Huurlabel.

KWH Gecertificeerd

Sinds 2010 zijn wij de trotse bezitter van het KWH-huurlabel. Dit betekent dat wij voldoen aan een groot aantal eisen voor kwaliteit. Om het label te behouden, blijven wij onze dienstverlening continu verbeteren en afstemmen op uw wensen.

Wilt u meer weten over het KWH-Huurlabel en wat u van ons als mag verwachten op het gebied van dienstverlening? Klik dan op onderstaande knop.

WEBSITE KWH

ONZE MEDEWERKERS HELPEN U GRAAG VERDER!

Neem contact op