Hierbij willen we u nogmaals dringend verzoeken om u aan de coronamaatregelen te houden. De reden hiervoor is een incident, waarbij een medewerker van een van onze aannemers risico heeft gelopen op een coronabesmetting bij een bezoek aan een van onze huurders. De betreffende huurder was op het moment van het huisbezoek in afwachting van een testuitslag en bleek later positief te zijn.

Wij begrijpen heel goed dat als er iets stuk is in uw woning, u dat zo snel mogelijk gerepareerd wil hebben. Maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat de gezondheid van de monteur daarbij in gevaar komt. Dus hebt u een afspraak met een medewerker van Wonen Meerssen of van een bedrijf dat voor Wonen Meerssen werkt? Houdt u dan aan de regels!

Wat zijn de regels?

Maak alleen een afspraak voor dringende zaken. Twijfelt u over uw gezondheid of de gezondheid van iemand anders in uw huishouden, zeg de afspraak dan af!

Voordat een medewerker een woning binnen gaat, vraagt hij of zij u altijd:

  1. Hebt u of iemand anders in uw huishouden last van verkoudheid, benauwdheid, koorts en/of andere klachten die zouden kunnen wijzen op corona?
  2. Bent u of iemand anders in uw huishouden de afgelopen 14 dagen positief getest?
  3. Bent u of iemand anders in uw huishouden pas getest en hebt u de uitslag nog niet?
  4. Bent u of iemand anders in uw huishouden in de buurt geweest van iemand die positief getest is?

Indien u één van deze vragen met JA beantwoordt, dan gaan we NIET naar binnen!

Wees eerlijk

Wij willen u nogmaals dringend verzoeken om alle vragen EERLIJK te beantwoorden. Dus hebt u klachten? Bent u in de 14 dagen voorafgaande aan de afspraak in de buurt geweest van iemand die positief getest is? Bent u zelf positief getest of wacht u nog op de uitslag? Wees daar dan eerlijk over! U wilt toch niemand besmetten?