Goed nieuws in barre tijden! Om inzicht te krijgen hoe onze huurders onze dienstverlening ervaren, laten wij het Kwaliteitscentrum Woningcorporaties Huursector (KWH) hier ieder jaar onderzoek naar doen. Zo weten onze huurders dat wij een goede dienstverlening bieden en kunnen zij zorgeloos huren. Sinds 2010 voeren wij het KWH-Huurlabel. Deze week kregen wij het bericht dat onze huurders afgelopen jaar wederom tevreden waren over onze dienstverlening en dat het keurmerk  verlengd wordt tot 18 maart 2022. 

Meetonderdelen

Het KWH beoordeelt ons op zes verschillende onderdelen. Dit zijn Algemene dienstverlening, Woning zoeken, Nieuwe woning, Huur opzeggen, Reparaties en Onderhoud. Het KWH meet deze onderdelen jaarlijks onder onze huurders. Zij moeten alle onderdelen gemiddeld minimaal met een 7 beoordelen én per onderdeel moet minstens 85 procent van de huurders tevreden zijn. Een huurder geldt als tevreden als hij gemiddeld een 5,5 of hoger geeft. Pas als wij op alle onderdelen aan beide voorwaarden voldoen, verdienen wij het KWH-Huurlabel.

Het kan altijd beter

Dit jaar scoorden we gemiddeld een 7,8 en daar zijn we trots op. Want dat betekent dat onze huurders zeer tevreden zijn over onze dienstverlening. Maar het kan altijd beter. Daarom proberen wij onze dienstverlening continu te verbeteren. Dus hebt u nog een tips of ideeën over hoe wij onze service kunnen verbeteren? Dan horen wij dat graag! U kunt contact met ons opnemen via het contactformulier op deze website.