REPARATIEVERZOEK

IK HEB EEN REPARATIEVERZOEK

Hebt u een reparatieverzoek? Vul het formulier in, gebruik een klachtenkaartje of meld het probleem bij onze klantenservice.
U kunt ons ook bellen op 043-3664777 (ook voor spoedreparaties buiten kantooruren) of de Woco APP downloaden via de App Store of Google Play.

Reparatieverzoek

Reparatieverzoek indienen

Maximale uploadgrootte: 67.11MB
Sending
Wanneer krijg ik antwoord?

Wij streven ernaar binnen twee werkdagen na ontvangst van uw reparatieverzoek contact met u op te nemen. Er wordt dan een tijdstip (met een marge van twee uur) met u afgesproken waarop de reparatie wordt uitgevoerd, bijvoorbeeld tussen 10:00 en 12:00 uur. Wij hebben geen eigen onderhoudsdienst, dus een extern bedrijf zal deze afspraak met u maken en de reparatie namens ons komen uitvoeren.

Deel deze webpagina op uw platform!

ONZE MEDEWERKERS HELPEN U GRAAG VERDER!

Neem contact op