Eenvoudig een reparatieverzoek melden, een bericht sturen, bellen met Wonen Meerssen of naar de website gaan? Dat kan met de WocoAPP. U kiest zelf hoe u uw melding wilt doen of uw vraag wilt stellen.
Wat kan ik melden of vragen via de WocoAPP?
Alles wat met uw huurwoning of corporatie te maken heeft. Een reparatieverzoek, een vraag over de hoogte van uw huur of servicekosten of een melding van overlast. U kunt het allemaal melden of vragen via de WocoAPP.
De voordelen van de WocoAPP
U hoeft nooit meer te zoeken naar ons telefoonnummer, onze website of ons e-mailadres. Bovendien heeft u de APP altijd bij de hand. U kunt 24 uur per dag uw vraag stellen of melding doen. Er zijn geen wachtenden voor u in de (telefoon)rij. En u kunt gemakkelijk een foto meezenden bij uw reparatieverzoek. Dat scheelt u veel typewerk.
Hoe werkt de WoCoAPP?
Download de WocoAPP en registreer eenmalig op uw adres. Vanaf dan hoeft u de WocoAPP maar te openen en u kunt bijvoorbeeld snel een reparatieverzoek versturen. Deze bestaat uit één of meerdere foto’s en naar wens een toelichtende tekst. Verzenden maar en klaar!
U kunt de WocoAPP downloden in Google Play of de App Store. Na het downloaden kunt zich als gebruiker registeren en direct aan de slag.