Voor ons is het contact met onze klanten erg belangrijk. Helaas gelden daarbij vanwege het coronavirus enkele regels. Door ons aan onderstaande regels te houden, proberen wij het besmettingsgevaar voor onze klanten en medewerkers zoveel mogelijk te beperken. Wij vragen uw begrip hiervoor.

1. Medewerkers schudden geen handen

Onze medewerkers schudden tijdelijk geen handen.

2. We vragen mogelijk of u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft voordat we een reparatieverzoek inplannen

Bij het aannemen van reparatieverzoeken vragen onze medewerkers en ketenpartners mogelijk of u (of uw huisgenoten) verkouden zijn, hoesten of koorts hebben. Is het antwoord ja? Dan plannen zij de reparatie later in.

3. We vragen mogelijk of u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts) heeft, voordat we binnenkomen in uw woning

Is het antwoord ja? Dan gaat de afspraak niet door. We maken dezelfde dag een nieuwe afspraak voor over minimaal twee weken.

4. U komt aan de balie bij Wonen Meerssen

U blijft natuurlijk welkom. We geven u alleen geen hand. Heeft u klachten (verkoudheid, hoesten of koorts)? Dan vragen wij u om niet naar ons toe te komen, maar ons te bellen. We zoeken dan samen naar een oplossing.

5. Onze medewerkers die last hebben van verkoudheid, hoesten of koorts zullen u niet bezoeken

Persoonlijke afspraken met deze medewerkers gaan niet door. Waar mogelijk is er telefonisch contact.